Rólam

Munkámmal is jelen vagyok a neten, de nem akarom összekapcsolni ezekkel a magánemberként írt vallomásokkal. Ezért itt csak Via vagyok. Hosszú évek óta babaváró. Idő közben, nem véletlen, segítővé váltam. Holisztikus szemléletű vagyok, hiszem, hogy minden mindennel összefügg. Lelkünk egészsége a testünk egészségével, kapcsolatunk önmagunkkal és másokkal, s hogy akikkel találkozunk az életünk során, azért jönnek, hogy valamit tanítsanak. Hiszem, hogy nincsenek véletlenek, hiszek a Karmában. Nem hiszek a hibáztatásban, a panaszkodásban. Tudom, hogy a nehézségek erősítenek, általuk válunk azzá, akik vagyunk. Kell, hogy legyen célunk mindig, amit nem szabad szem elől téveszteni, de az út a lényeges, ami a cél felé vezet, mert ott tanulunk, tapasztalunk, formálódunk. Hiszem, hogy vállalni kell önmagunkat, akkor is, ha rájövünk, hogy változtunk, és folyton kutatni, kik vagyunk és miért vagyunk itt.

Ezt a blogot azért hoztam létre, mert a hosszú évek alatt annyi kérdést kaptam és annyi mindent tapasztaltam, ami a babavárással, elsősorban annak nehézségeivel kapcsolatos, mind lelki területen, mind pedig a lehetőségek, módszerek, eljárások terén, továbbá annyi benyomást szereztem a laikusoknak, családnak, társadalomnak, egészségügyi- és alternatív területen dolgozóknak a meddőséghez, babavásári problémákhoz való viszonyáról, tudásáról és tudatlanságáról, hogy úgy éreztem, meg kell osztanom, mert amikor én kétségbeesve keresgéltem a témáról, nagyon kevés olyan inspirációt, információt találtam, ami segített volna. 
Ezekről írok, hátha adnak egy ötletet a hasonló helyzetben lévőknek. Az írásaimat a saját történetem, szakmai tudásom alapján készítem. Feltett szándékom, hogy felhívjam a figyelmet minden, meddőséggel, babavárással kapcsolatos helyzet lelki vonatkozásaira - sokszor kertelés nélkül -, mert azt látom, hogy még mindig nagyon-nagyon keveset foglalkoznak ezzel a családalapításra vágyó párok. 

Én is érzékeny vagyok, a kudarc nekem is fáj, a küzdelem nekem is nehéz, sírok is és dühös is vagyok, de ezt kezelni kell, megérteni a dolgokat, elengedni a fájdalmakat, segítséget kérni, ha másképp nem megy.